Ungdoms Træning

Søllerød UngdomsTeam (SUT) er primært rettet mod de 12-18 årige; men er også åben for de lidt ældre.

Hver mandag kl 17:30 har vi ungdoms træning. Det foregår enten fra klubhuset eller en af de andre nærliggende skove.

Til træningen kommer nogle bare for at have det hyggeligt. Andre kommer for at træne seriøst og blive rigtig gode. Men centralt er selvfølgelig at vi løber orienteringsløb og prøver at blive bedre.

Trænerne hjælper os alle, og har altid en bane der kan løbes af begyndere, så du er også meget velkommen!

Ungdomstræningens typiske indhold er:

• Vi mødes i en skov og afholder træning, hvor alle løber den bane, der passer til deres niveau
  • Så tager vi til bage til Rudegaard hvor vi går i bad og klæder om.
  • Så spiser vi sammen i klubhuset. Det er forældrene der skiftes til at lave mad.
  • Til sidst holder vi noget teoretisk træning hvor vi snakker om træningen og har teori.

Træningen slutter normalt mellem halv ni og ni.

Ungdomstræning (SUT) Kalender