Ny i Søllerød Orienteringsklub

Kunne du overveje at løbe orienteringsløb i Søllerød Orienteringsklub, så kom forbi til nogle af vores træninger, hvor du kan blive hjulpet i gang. Du har mulighed for at blive fulgt af en ”skygge”. En skygge er en erfaren løber, som løber lidt bag dig og som kan hjælpe dig, når du bliver i tvivl om noget – eller hvis du kommer på afveje.

Mange som godt kunne tænke sig at starte på orienteringsløb, tøver, fordi de ikke synes, at de er i god løbeform. Det kan dog næsten være en fordel at være i mindre god form, da orientering ofte læres ved at bruge god tid på at studere detaljer og det har man mere tid til, når man går eller smålunter.

Er du voksen begynder elle erfaren løber – så mød op til vores klubtræning. Fra midt i marts til midt i november er træningen om torsdagen kl. 17.30. Resten af året er træningen lørdag kl. 10.00.

Du er velkommen til bare at møde op, men du kan også skrive til sollerod@sollerod-ok.dk

Er du mellem 12 og 18 år, så kan du deltage i Søllerød Oks Ungdomstræning (SUT), som foregår hver mandag kl. 17.30.

Er du 11 år eller derunder, så kan du deltage i Søllerød Oks Ungdomstræning mini (Mini-SUT), som foregår hver mandag kl. 17.30.