Sådan bliver du medlem i Søllerød Orienteringsklub

Du kan melde dig ind i Søllerød Orienteringsklub ved skrive en e-mail til til klubbens kasserer: sok.kasserer@gmail.com.

I e-mail  bedes du give følgende informationer:

• Fulde navn, adresse, fødselsdato & email på den/de person(er), der ønskes indmeldt.
  • Skriv om du ønsker at være aktiv eller passiv (se note) medlem.
  • Skriv om dit email, telefon nr. og/eller adresse må deles med klubmedlemmer.
  • Skriv om du ønsker klubbladet tilsendt per post. (Klubbladet trykkes i sort og hvid, men kan altid læses i farver på denne webside).

En familie kan skrive flere personer på i samme mail.

Af hensyn til vores løbstilmelding og login på denne hjemmeside er det bedst med individuelle e-mail adresser på hver løber. Børn, som ikke har deres egen e-mail, kan dog godt benytte en forældres e-mail.

Du kan læse om vores privatlivspolitik (GDPR) her.

Her kan du se hvor meget det koster at være medlem pr år.

Hvis du er i tvivl om noget vedrørende indmeldelse så skriv til sok.kasserer@gmail.com

Ungdom (til og med 24 år) Kr 600
Senior Kr 840
Familie på samme adresse (note 1) Kr 1440
Passiv (se note 2) Kr 275

Noter:

(1) Familiekontingent omfatter børn op til 25 år, dog længere hvis de fortsat er under ulønnet uddannelse og evt. ikke længere er hjemmeboende.
(2)For at kunne være passivt medlem skal et af følgende to præmisser være opfyldt:
* Man skal være aktivt medlem af en anden klub,
* Hvis man ikke er aktivt medlem af en anden klub, så har man som udgangspunkt ikke adgang til træning i klubben. Denne variant svarer til et stand-by medlemskab.

Vi glæder os til at møde dig og din familie i skoven

Se kalenderen for næste træning her.