Bestilling af klubtøj

Her kan du bestille klubtøj og bestille fra Trimtex almindelige sortiment.

Sidste runde lukkede d. 16/4 2020 men følg med her så skriver vi når du igen kan bestille klubtøj.

Bestilling

Log ind på hjemmesiden og læs mere om bestilling her under "Tilmeldingssiden".

Tøjbank

Til vores yngre løbere har vi oprettet en tøjbank, hvor man kan leje en trøje, der kan byttes til ny størrelse i takt med barnet vokser. Tøjbanken består af kortærmede trailbluser i junior størrelserne 130, 140, 150 og 160.
Der betales en årlig leje af trøjen på 100,- Ved udlevering af blusen betales et depositum på 300,- som nedskrives årligt. Et evt. restbeløb udbetales hvis barnet stopper i ordningen.
Kontakt trænerne for nærmere information om tøjbanken.

Hvad med det gamle tøj?

Sidder der nogen og tænker, "Hvorfor nu nyt tøj, jeg er glad for mine gamle klude", så har man naturligvis lov til at fortsætte med at løbe i dem. Men bestyrelsen opfordrer alle til at hoppe med på bølgen og benytte sig af de gode priser og klubtilskuddet. Klubben er stor, den vokser, og vi fornyr og udvikler os hele tiden. Det er vi stolte over, og med det nye tøj signalerer vi fællesskab og succes over for os selv og for ”de andre”.