Søllerød Orienteringsklub

Stiftet august 1990, som en fusion af Holte Idræts Orienteringsafdeling (stiftet 1956) og SNIK's orienteringsafdeling (stiftet 1949) og kort tid efter kom "rester" fra Hørsholm Orienterings Forening (HOF).

Vores hjemsted er Rudersdal Kommune. Vi har klublokaler i den gamle inspektørbolig på Rudegaard Stadion, hvor vi bestræber os på at afholde mange og regelmæssige aktiviteter. Vi har adgang til bad og sauna.

Vi arrangerer typisk to-tre orienteringsløb om året: Feks. en afdeling af natcup, en afdeling af skovcup, et kredsløb eller en afdeling i divisionsturneringen. Med 3-4 års interval et DM arrangement.

I årets første måneder arrangerer vi MOLBO-LØB. En form for orienteringsløb hvor der dystes på paratviden og ruterne i skoven er tilrettelagt så flest mulige - øvede som uøvede kan deltage.

undefined